Επιμορφωτικό Σεμινάριο:
Πανελλήνιες εξετάσεις: Η στρατηγική της επιτυχίας στη Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία - Τυπολογία δραστηριοτήτων
Το Σεμινάριο στηρίζεται σε ένα βιωματικό εργαστήριο στο οποίο επιχειρείται μια διαχρονική θεώρηση της τυπολογίας των ασκήσεων και δραστηριοτήτων των Πανελληνίων Εξετάσεων. Ο βασικός άξονας του σεμιναρίου αφορμάται από τους σκοπούς του Αναλυτικού Προγράμματος, τις Οδηγίες για τους προσδοκώμενους στόχους στη συνεξέταση Νεοελληνικής Γλώσσας – Λογοτεχνίας και τις οδηγίες διόρθωσης από την Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων και τα Εξεταστικά Κέντρα.
Αρχικά, επικεντρωνόμαστε στην ομαδοποιημένη τυπολογία των παρατηρήσεων της Έκθεσης – Έκφρασης (περίληψη, γλωσσικές ασκήσεις, παραγωγή λόγου) στις Πανελλήνιες Εξετάσεις, σύμφωνα με την εθνική εμπειρία, σε όλες τις επίσημες εξετάσεις για την προαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση. Επιπρόσθετα, εστιάζουμε στην τυπολογία των δραστηριοτήτων της Νεοελληνικής Γλώσσας και Λογοτεχνίας στις Πανελλήνιες Εξετάσεις, σύμφωνα με την εθνική εμπειρία και σε επίσημες εξετάσεις για την προαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, σύμφωνα με την παγκόσμια εμπειρία. Ιδιαίτερη μνεία γίνεται στα κριτήρια και στις οδηγίες αξιολόγησης για τους μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες (προφορική εξέταση) που χρήζουν διαφοροποιημένης αντιμετώπισης, προκειμένου να αξιολογηθούν αντικειμενικά.
Τέλος, επισημαίνουμε και ομαδοποιούμε αναμενόμενα λάθη και πιθανά θετικά σημεία και αδυναμίες των μαθητών σε βιωματικό εργαστήριο.
Περιεχόμενα
- Σκοποί του Αναλυτικού Προγράμματος, στόχοι των Οδηγιών για την εξέταση της Νεοελληνικής Γλώσσας – Λογοτεχνίας, οδηγίες διόρθωσης από την Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων και τα Εξεταστικά Κέντρα.
- Τυπολογία παρατηρήσεων στην Έκθεση – Έκφραση στις Πανελλήνιες Εξετάσεις (2000 – 2019)
- Τυπολογία δραστηριοτήτων (μη) λογοτεχνικού κειμένου Νεοελληνικής Γλώσσας και Λογοτεχνίας στις Πανελλήνιες Εξετάσεις, σύμφωνα με την εθνική εμπειρία ( 2018 – 2019 )
- Τυπολογία δραστηριοτήτων (μη) λογοτεχνικού κειμένου Νεοελληνικής Γλώσσας και Λογοτεχνίας, σύμφωνα με την παγκόσμια εμπειρία για την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση (2000 – 2019)
- Οδηγίες αξιολόγησης για τους μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες – προφορικά εξεταζόμενοι – βιωματικό εργαστήριο
- Επισήμανση πιθανών αδυναμιών, θετικών σημείων και λαθών των μαθητών βιωματικό εργαστήριο
Χρήσιμες πληροφορίες:
Πόλη Διεξαγωγής: | Αθήνα |
Τόπος: |
Τα Σεμινάρια υλοποιούνται στις εγκαταστάσεις του ΑΙΕ: Μενεμένης 5 Νέα Ιωνία Αττικής Τ.Κ. 14231 |
Ώρες Διεξαγωγής: | 10:00-16:00 |
Ώρες Προσέλευσης & Παραλαβή Φακέλου Σεμιναρίου: |
09:00-09:45 |
Έναρξη Σεμιναρίου: | 10:00 |
Διάλειμμα - Καφές: | 12:00-12:15 & 14:00-14:15 |
Ολοκλήρωση Σεμιναρίου: | 16:00 |
Παραλαβή Βεβαιώσεων: | 16:00-16:30 |
Επιμορφώτρια: |
Χατζάκη Δόξα, Φιλόλογος, ΜΑ Εκπαιδευτικός Σχεδιασμός και Διδασκαλία |
Δίδακτρα Σεμιναρίου: |
55€ Άνεργοι: 45€ (απαραίτητη η βεβαίωση ανεργίας), Φοιτητές 45€, Πολύτεκνοι 45€, ΑμΕΑ 45€, Κάτοχοι ετήσιας κάρτας σεμιναρίων ΑΙΕ: Δωρεάν |
Παρέχονται: |
Σημειώσεις - Βιβλιογραφία Βεβαίωση Σεμιναρίου |
Πιστωτικές Μονάδες: |
3 |
Για να παρακολουθήσετε το σεμινάριο είναι απαραίτητη η δήλωση συμμετοχής
Πληροφορίες - Εγγραφές:
- Τηλέφωνο: 210-3846930 (Δευτέρα έως Παρασκευή: 11:00-19:00)
- e-mail: ΕΝΤΥΠΟ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
- sms: 698 68 09 035 (ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ e-mail ΚΑΙ ΤΙΤΛΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ)