Καλώς Ήρθατε στο Ανοικτό ίδρυμα Εκπαίδευσης   Click to listen highlighted text! Καλώς Ήρθατε στο Ανοικτό ίδρυμα Εκπαίδευσης Powered By GSpeech
Παρασκευή, 01 Δεκέμβριος 2023
FaceBook
ΑΝΟΙΚΤΟ ΙΔΡΥΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
 
 

Σεμιναριακός Κύκλος:

Τράπεζα Θεμάτων στην Έκθεση και στη Λογοτεχνία (Α΄& Β’ Λυκείου) 

trapeza 202223 

  • Διάρκεια: 50 ώρες
  • Εξ ολοκλήρου E-learning Σεμινάριο
  • Σύγχρονη  Εκπαίδευση (live streaming)
  • Ημερομηνίες Διεξαγωγής:
    • Σάββατο 19 και Κυριακή 20/11/22 (10:00-14:00),  Σάββατο 03 και Κυριακή 04/12/22 (10:00-14:00)
    • Σάββατο 10 και Κυριακή 11/12/22 (10:00-14:00)
    • Σάββατο 14 και Κυριακή 15/01/23 (10:00-14:00), Σάββατο 28 και Κυριακή 29/01/23 (10:00-14:00)
  • Δίδακτρα: 210€, Άνεργοι-Φοιτητές-Πολύτεκνοι-ΑμΕΑ: 180€, Oμάδες 3-5 ατόμων: 150€, 6-10 ατόμων: 120€ , Κάτοχοι Ετήσιας Κάρτας Σεμιναρίων ΑΙΕ: Δωρεάν
  • Παρέχονται: Σημειώσεις - Βιβλιογραφία - Βεβαίωση Παρακολούθησης
  • Επιμορφώτρια: Χατζάκη Δόξα, Φιλόλογος,ΜΑ Εκπαιδευτικός Σχεδιασμός και Διδασκαλία

Τράπεζα Θεμάτων στη Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία ( Α΄& Β’ Λυκείου)

Αφουγκραζόμενο τις απαιτήσεις των σύγχρονων εξελίξεων και τα αιτήματα πολλών εκπαιδευόμενων το Ανοιχτό Ίδρυμα Εκπαίδευσης, πάντα επίκαιρο στις προκλήσεις των αλλαγών στον χώρο της εκπαίδευσης, θα υλοποιήσει τον πρώτο κύκλο σεμιναρίων αφιερωμένο στην Τράπεζα Θεμάτων στο μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας και Λογοτεχνίας στην Α΄ και Β΄ Λυκείου. Ο βασικός άξονας του σεμιναρίου συνίσταται στην πρακτική αξιοποίηση της Τράπεζας Θεμάτων στα οποία οι εκπαιδευόμενοι θα συμμετέχουν ενεργά με εργασίες και τυχόν απορίες.

Η Τράπεζα Θεμάτων θα παρουσιαστεί σε δυο κορμούς :

  • Αρχικά, θα επικεντρωθούμε στον τρόπο αξιοποίησής της στη διδασκαλία εννοιών εστιάζοντας στο περιεχόμενο της θεματολογίας στην Α΄ και Β’ Λυκείου. Παράλληλα, με αφορμή το περιεχόμενο, θα γίνουν προτάσεις αναφορικά με την παραγωγή λόγου, προκειμένου οι εκπαιδευόμενοι να έχουν στη διάθεσή τους ολόκληρα και έτοιμα θέματα από τα προτεινόμενα της Τράπεζας Θεμάτων. Επειδή βασικό συστατικό στην παρουσίαση εννοιών αποτελεί η διαθεματικότητα και η διεπιστημονικότητα θα αξιοποιήσουμε εργαλεία και μέσα που προσφέρουν οι νέες τεχνολογίες για την οργάνωση τους προκειμένου να καταστούν πιο εύληπτες από τους μαθητές σε ένα ανανεωμένο, και σύμφωνο με τις νέες απαιτήσεις, σχέδιο μαθήματος.
  • Ο επόμενος κορμός αφορά την τυπολογία των ασκήσεων. Στην αρχή θα παρουσιάσουμε προτεινόμενες ασκήσεις που αφορούν τη λογοτεχνία, εφόσον αυτή η μορφή ασκήσεων παραλείπεται, προκειμένου ο κάθε εκπαιδευόμενος να έχει ολοκληρωμένες ασκήσεις από την Τράπεζα Θεμάτων στην Α΄ και Β΄ Λυκείου. Στη συνέχεια θα ομαδοποιήσουμε τις ασκήσεις ώστε να επισημανθεί μια τυπολογία ασκήσεων, εστιάζοντας στα πιο ασυνήθιστα θέματα. Τέλος, θα σχολιάσουμε τις ενδεικτικές απαντήσεις από το Ι.Ε.Π. και θα τις συσχετίσουμε με απαντήσεις μαθητών που εξετάζονται γραπτά και προφορικά, σύμφωνα με το εξεταστικό σύστημα, επισημαίνοντας θετικά σημεία και αδυναμίες και ομαδοποιώντας λάθη.  

Περιεχόμενα κύκλου σεμιναρίου για τη Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία

  • Τρόποι αξιοποίησης της Τράπεζας Θεμάτων της Α’ Λυκείου στη διδασκαλία εννοιών και ομαδοποίηση της θεματολογίας με παράλληλη αξιοποίηση οπτικοακουστικών μέσων
  • Ομαδοποίηση γλωσσικών ασκήσεων και δημιουργία μιας τυπολογίας τους στην Τράπεζα Θεμάτων της Α’ Λυκείου
  • Ομαδοποίηση των πιο περίεργων ασκήσεων και δημιουργία μιας τυπολογίας τους στην Τράπεζα Θεμάτων της Α’ Λυκείου
  • Τρόποι αξιοποίησης της Τράπεζας Θεμάτων της Β’ Λυκείου στη διδασκαλία εννοιών και ομαδοποίηση της θεματολογίας με παράλληλη αξιοποίηση οπτικοακουστικών μέσων
  • Ομαδοποίηση γλωσσικών ασκήσεων και δημιουργία μιας τυπολογίας τους στην Τράπεζα Θεμάτων της Β’ Λυκείου
  • Ομαδοποίηση των πιο περίεργων ασκήσεων και δημιουργία μιας τυπολογίας τους στην Τράπεζα Θεμάτων της Β’ Λυκείου
  • Κριτήρια αξιολόγησης των θεμάτων της Τράπεζας σε γραπτά και προφορικά εξεταζόμενους μαθητές και σχολιασμός των ενδεικτικών απαντήσεων του Ι.Ε.Π.
  • Παραδείγματα διόρθωσης – ομαδοποίηση λαθών και επισήμανση των συνηθισμένων αδυναμιών των μαθητών - βιωματικό εργαστήριο.

  • Συγγραφέας Εκπαιδευτικού Υλικού-Επιμορφώτρια: Χατζάκη Δόξα, Φιλόλογος, ΜΑ Εκπαιδευτικός Σχεδιασμός και Διδασκαλία, Πιστοποιημένη Εκπαιδεύτρια Ενηλίκων

Γεννήθηκε στην Αθήνα. Σπούδασε στο Τμήμα Ελληνικής Φιλολογίας, κατεύθυνση Κλασσική Φιλολογία, στη Φιλοσοφική σχολή του Ε.Κ.Π.Α. Συνεργάζεται με φροντιστήρια μέσης εκπαίδευσης. Συμμετέχει σε Συνέδρια και Σεμινάρια για τη διδακτική των φιλολογικών μαθημάτων με σύγχρονες παιδαγωγικές μεθόδους διδασκαλίας και για τη διδασκαλία σε μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες. Ως Πιστοποιημένη Εκπαιδεύτρια Ενηλίκων από τον Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π. συμμετέχει σε Προγράμματα διά Βίου Μάθησης («Ομαδοσυνεργατική», «Ενδοσχολικός Εκφοβισμός»).

 Για να παρακολουθήσετε το σεμινάριο είναι απαραίτητη η δήλωση συμμετοχής

Πληροφορίες - Εγγραφές:

  • Τηλέφωνο: 211-7506446 (Δευτέρα έως Παρασκευή: 10:00-18:00)
  • e-mail: ΕΝΤΥΠΟ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
  • sms: 698 68 09 035 (ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ e-mail ΚΑΙ ΤΙΤΛΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ)

0
0
0
s2smodern

Ωράριο Λειτουργίας

Δευτέρα 10:00 - 18:00
Τρίτη 10:00 - 18:00
Τετάρτη 10:00 - 18:00
Πέμπτη 10:00 - 18:00
Παρασκευή 10:00 - 18:00
Σάββατο Εκτός Ωραρίου
Κυριακή Εκτός Ωραρίου

Εντός Ωραρίου λειτουργίας

Copyright © 2020 www.anoikto.edu.gr. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Created by Georgakakos George.

Click to listen highlighted text! Powered By GSpeech