Σ χ ο λ ι κ ή Ε κ π α ι δ ε υ τ ι κ ή Ψ υ χ ο λ ο γ ί α
- Εξ ολοκλήρου E-learning Πρόγραμμα
- Ασύγχρονη Εκπαίδευση
- Διάρκεια 8-12 μήνες – 650 Ώρες – 40 ECVET
-
Σκοπός του προγράμματος είναι να προσφέρει τις απαραίτητες γνώσεις σχετικά με το ρόλο και τη λειτουργία της ψυχολογίας στο χώρο του σχολείου.
Το πρόγραμμα στοχεύει:
- Να εξετάσει αναλυτικά τη μεθοδολογία, τους τρόπους παρέμβασης και τη δεοντολογία της σχολικής ψυχολογίας.
- Να παρουσιάσει τις θεωρίες και τις πρακτικές της συμβουλευτικής ψυχολογίας.
- Να προτείνει τρόπους αποτελεσματικής συνεργασίας σχολείου και οικογένειας
- Να ενημερώσει πάνω στις σύγχρονες θεωρίες για τα προβλήματα μάθησης και επίδοσης.
Σε ποιούς απευθύνεται
Το πρόγραμμα απευθύνεται σε: εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων, Νοσηλευτές, Λογοθεραπευτές, Ψυχολόγους, Συμβούλους Ψυχικής Υγείας, Ειδικούς Παιδαγωγούς, Αποφοίτους ΙΕΚ, Κοινωνιολόγους, Κοινωνικούς Λειτουργούς και Φοιτητές (αντίστοιχων επιστημονικών ειδικοτήτων, που θέλουν να αποκτήσουν σύγχρονα μεθοδολογικά εργαλεία, για την διαχείριση των προβλημάτων συμπεριφοράς, μάθησης και συνεργασίας στη σχολική τάξη, σε ατομικά μαθήματα και σε εκπαιδευτικές δομές όπως φροντιστήρια, κέντρα μελέτης, κέντρα ειδικής αγωγής-λογοθεραπείας και σχολές γονέων.
Θεματικές Ενότητες του Προγράμματος
01 |
Η ψυχική υγεία στη σύγχρονη ελληνική πραγματικότητα |
|
02 |
Η σχολική ψυχολογία σήμερα: θεωρίες και εφαρμογές |
|
03 |
Η συμβουλευτική Ψυχολογία στο χώρο του σχολείου |
|
04 |
Βασικά στοιχεία γενικής και εξελικτικής ψυχολογίας |
|
05 |
Μαθησιακές Δυσκολίες |
|
06 |
ΔΕΠ-Υ |
|
07 |
Αυτισμός |
|
08 |
Διαχείριση και αντιμετώπιση προβλημάτων συμπεριφοράς στο σχολικό πλαίσιο:
|
|
09 |
Διαχείριση και αντιμετώπιση οικογενειακών και κοινωνικών προβλημάτων
|
|
10 |
Διαχείριση και αντιμετώπιση Ψυχολογικών προβλημάτων
|
|
11 |
Συμβουλευτική για Εκπαιδευτικούς και Γονείς
|
|
12 |
Συνεργασία Σχολείου και Οικογένειας
|
|
13 |
Διάφορα Σύνδρομα (Ειδική Αγωγή) και η αντιμετώπισή τους στο Σχολείο |
|
14 |
Χαρισματικά Παιδιά |
|
15 |
Τέχνη και Ψυχολογία |
Τα πλεονεκτήματα του e-learning
- Δεν υπάρχουν περιορισμοί στο χρόνο και τον τόπο διεξαγωγής των μαθημάτων: Ο εκπαιδευόμενος μπορεί 24 ώρες το 24ωρο να έχει πρόσβαση στην πλατφόρμα, άρα και στο μάθημα ή το τεστ που τον ενδιαφέρει.
- Όλοι μπορούν να παρακολουθήσουν ένα e-learning πρόγραμμα σε όποιο μέρος του κόσμου και αν βρίσκονται. Δεν υπάρχουν μετακινήσεις, ταξίδια και συγκεκριμένες ώρες μαθημάτων.
- Έχει χαμηλά δίδακτρα.
- Έχει πλούσιο και σύγχρονο εκπαιδευτικό υλικό, που συνοδεύεται από εικόνες, video, ling σε ηλεκτρονικές βιβλιοθήκες και άλλους εκπαιδευτικούς φορείς.
- Προωθεί την ενεργή συμμετοχή του εκπαιδευόμενου, μέσω των τεστ και των εργασιών.
- Παρέχει αυτονομία μάθησης και βοηθά τον εκπαιδευόμενο να «μάθει και να μελετήσει» με τους δικούς του ρυθμούς.
- Υπάρχει άμεση αξιολόγηση για τον εκπαιδευόμενο, αφού την ώρα που υποβάλει τις εργασίες ή τα τεστ, ενημερώνεται για το αποτέλεσμά τους.
Η Εκπαιδευτική πλατφόρμα του Ανοικτού Ιδρύματος Εκπαίδευσης
http://85.25.194.17/AnoiktoOLAT/dmz/
- Είναι εύχρηστη, και εξασφαλίζει άνετη και αποτελεσματική παρακολούθηση των μαθημάτων, μέσα από τον προσωπικό σας υπολογιστή.
- Δίνει τη Δυνατότητα να αποθηκεύσετε το υλικό στον υπολογιστή σας.
- Το περιβάλλον, οι οδηγίες, τα μαθήματα και τα τεστ είναι όλα φτιαγμένα στην Ελληνική Γλώσσα.
- Ο πυρήνας του συστήματος αναπτύσσεται και παράγεται στο Πανεπιστήμιο της Ζυρίχης από το 1999.
- Το σύστημα έχει λάβει την υψηλότερη βαθμολογία στην κατηγορία «Courseware», από τη διαδικτυακή πύλη της UNESCO.
- Επίσης έχει κερδίσει το βραβείο MedidaPrix 2000, που είναι το πιο σημαντικό βραβείο e-learning σε χώρες όπως η Αυστρία, η Γερμανία και η Ελβετία.
Δίδακτρα: 800€, Καταβάλλονται σε 4 δόσεις των 200€ ή εφάπαξ με την εγγραφή και έκπτωση 200€ (τελικό ποσό 600€)
Άνεργοι-Φοιτητές-Πολύτεκνοι-ΑμΕΑ: 650€, Καταβάλλονται σε 5 δόσεις των 130€, ή εφάπαξ με την εγγραφή (τελικό ποσό 600€
Παρέχονται:
- E-ΒΟΟΚ
- Bιβλιογραφία
- Δωρεάν Συμμετοχή σε όλα τα δια ζώσης σεμινάρια και ημερίδες του ΑΙΕ για όσο διαρκεί το πρόγραμμα
- Πιστοποιητικό Επιμόρφωσης
Πληροφορίες-Εγγραφές: