E-learning Ταχύρρυθμο Πρόγραμμα:
Προσεγγίσεις στη Διδακτική Μεθοδολογία των ΣΔΕ
- Εξ ολοκλήρου E-learning Πρόγραμμα
- Ασύγχρονη Εκπαίδευση
- Διάρκεια 4 μήνες – 200 Ώρες – 16 ECVET
- Δίδακτρα: 200€, Άνεργοι-Φοιτητές-Πολύτεκνοι-ΑμΕΑ: 160€
1. Θεωρίες μάθησης και Εκπαίδευση Ενηλίκων
Η έννοια της μάθησης, Συμπεριφορισμός, Κοινωνική μάθηση, Jean Piaget, L. Vygotsky, J. Bruner, Επικοδομητισμός, εκπαίδευση-ενήλικος-ενηλικιότητα, εκπαίδευση και μάθηση, ορισμοί και παράλληλες έννοιες για την εκπαίδευση ενηλίκων, η θεωρία της «Ανδραγωγικής», B. Knox και P. Jarvis: θεωρίες που εστιάζουν στον τρόπο ζωής των ενηλίκων, J. Mezirow και P. Freiree: θεωρίες που εξετάζουν τις εσωτερικές μεταβολές του ενήλικα εκπαιδευόμενου, οι θεωρητικοί της Εκπαίδευσης Ενηλίκων: John Dewey, P. Freire, C. Rogers, D. Kolbt, M. Knowels, P. Jarvis.
2. Τα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας (ΣΔΕ)
Ο Θεσμός, η Νομοθεσία, Η Οργάνωση και η Λειτουργία.
3. Μέθοδος Project και σχεδιασμός μαθήματος
Τα οφέλη της μεθόδου Project, θεωρητικές προσεγγίσεις, πρακτική θεμελίωση της μεθόδου Project, συμβολή των νέων τεχνολογιών, εφαρμογές της μεθόδου Project στα ΙΕΚ, ενδεικτικό υπόδειγμα παρουσίασης σχεδίου εργασίας.
4. Κατάλληλες μορφές διδασκαλίας για τα ΣΔΕ
Η Διδακτική στα ΣΔΕ: οργάνωση της ομάδας, σχεδιασμός στοχοθεσία, μέθοδοι διδασκαλίας, τεχνικές εκπαίδευσης, παιδαγωγικά εργαλεία, μορφές διδασκαλίας και εργαστήρια.
5. Νεές Τεχνολογίες και Σχεδιασμός Διδασκαλίας στα ΣΔΕ
Σχεδιάζοντας και υλοποιώντας διδασκαλία με τη χρήση ΤΠΕ, Διαδραστικός πίνακας και εκπαίδευση, Χρήση των υπηρεσιών WEB2 στην εκπαιδευτική πράξη, Ο ρόλος του εκπαιδευτικού, Κριτική προσέγγιση στη χρήση των ΤΠΕ, Ενδεικτικά σχέδια μαθήματος.
5. Αξιολόγηση Εκπαιδευτικού και Εκπαιδευτικού Έργου
Σκοποί και Στόχοι της Αξιολόγησης στα ΣΔΕ, Αξιολόγηση Εκπαιδευτικού, Εκπαιδευτικού Έργου και Μαθητή, Αξιολόγηση και Μάθηση, Αξιολόγηση και Εκπαιδευτική Διοίκηση, Σύνδεση Μαθησιακών Στόχων και Αξιολόγησης.
Τα πλεονεκτήματα του e-learning
- Δεν υπάρχουν περιορισμοί στο χρόνο και τον τόπο διεξαγωγής των μαθημάτων: Ο εκπαιδευόμενος μπορεί 24 ώρες το 24ωρο να έχει πρόσβαση στην πλατφόρμα, άρα και στο μάθημα ή το τεστ που τον ενδιαφέρει.
- Όλοι μπορούν να παρακολουθήσουν ένα e-learning πρόγραμμα σε όποιο μέρος του κόσμου και αν βρίσκονται. Δεν υπάρχουν μετακινήσεις, ταξίδια και συγκεκριμένες ώρες μαθημάτων.
- Έχει χαμηλά δίδακτρα.
- Έχει πλούσιο και σύγχρονο εκπαιδευτικό υλικό, που συνοδεύεται από εικόνες, video, ling σε ηλεκτρονικές βιβλιοθήκες και άλλους εκπαιδευτικούς φορείς.
- Προωθεί την ενεργή συμμετοχή του εκπαιδευόμενου, μέσω των τεστ και των εργασιών.
- Παρέχει αυτονομία μάθησης και βοηθά τον εκπαιδευόμενο να «μάθει και να μελετήσει» με τους δικούς του ρυθμούς.
- Υπάρχει άμεση αξιολόγηση για τον εκπαιδευόμενο, αφού την ώρα που υποβάλει τις εργασίες ή τα τεστ, ενημερώνεται για το αποτέλεσμά τους.
Η Εκπαιδευτική πλατφόρμα του Ανοικτού Ιδρύματος Εκπαίδευσης
http://85.25.194.17/AnoiktoOLAT/dmz/
- Είναι εύχρηστη, και εξασφαλίζει άνετη και αποτελεσματική παρακολούθηση των μαθημάτων, μέσα από τον προσωπικό σας υπολογιστή.
- Δίνει τη Δυνατότητα να αποθηκεύσετε το υλικό στον υπολογιστή σας.
- Το περιβάλλον, οι οδηγίες, τα μαθήματα και τα τεστ είναι όλα φτιαγμένα στην Ελληνική Γλώσσα.
- Ο πυρήνας του συστήματος αναπτύσσεται και παράγεται στο Πανεπιστήμιο της Ζυρίχης από το 1999.
- Το σύστημα έχει λάβει την υψηλότερη βαθμολογία στην κατηγορία «Courseware», από τη διαδικτυακή πύλη της UNESCO.
- Επίσης έχει κερδίσει το βραβείο MedidaPrix 2000, που είναι το πιο σημαντικό βραβείο e-learning σε χώρες όπως η Αυστρία, η Γερμανία και η Ελβετία.
Παρέχονται:
- E-ΒΟΟΚ
- Bιβλιογραφία
- Πιστοποιητικό Επιμόρφωσης
Πληροφορίες-Εγγραφές:
Τηλεφωνικό κέντρο: 210.38.46.930 SMS: 698.68.09.035 E-mail: