1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer>
Έχουμε 18 επισκέπτες συνδεδεμένους

E-learning Σεμινάρια

PDF Εκτύπωση E-mail

 


1. Μαθησιακές Δυσκολίες: Σύγχρονες Προσεγγίσεις και Θεωρίες

Ειδικές και Γενικές Μαθησιακές Δυσκολίες, Αξιολόγηση, Διάγνωση, Παρέμβαση, Δυσλεξία, Δυσγραφία, Δυσαριθμησία, Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες στην Ανάγνωση, Πρώιμη Ανίχνευση, Κέντρα Ειδικής Αγωγής και Λογοθεραπείας, Προγράμματα Παρέμβασης, Διαφοροποιημένη Διδασκαλία, Συμβουλευτική Οικογένειας.

2. Η Διαφοροποιημένη Διδασκαλία και ο ρόλος της στην ανίχνευση και αντιμετώπιση των Μαθησιακών Δυσκολιών

Θεωρίες για τη Διαφοροποίηση της Διδασκαλίας, Εφαρμογή Προγράμματος Διαφοροποιημένης Διδασκαλίας στη Γενική Τάξη, Σκοπός και Στόχοι της Διαφοροποιημένης Διδασκαλίας, Αξιολόγηση, Η Διαφοροποιημένη Διδασκαλεία ως Εργαλείο «Μεταμόρφωσης» των Προβλημάτων Μάθησης και Συμπεριφοράς.

3. Δυσλεξία: Μύθοι και Αλήθειες

Οι Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες, Πως Γίνεται η Διάγνωση της Δυσλεξίας, Προγράμματα και Τεχνικές Παρέμβασης σε Δυσλεκτικούς Μαθητές, Τεχνικές Παρέμβασης σε Ενήλικες με Δυσλεξία, Σχολική Αποτυχία, Προβλήματα Συμπεριφοράς και Κοινωνικοποίησης Παιδιών με Δυσλεξία, Συμβουλευτική Οικογένειας.

4. Η Οικογένεια του Δυσλεκτικού Μαθητή

Ο Δυσλεκτικός Μαθητής Μέσα στο Σχολείο, Οι Γονείς των Παιδιών με Δυσλεξία και τα Στάδια Αποδοχής του Προβλήματος, Οδηγίες για τη Μελέτη στο Σπίτι, Σχεδιασμός Υλικού για τη Δημιουργική Απασχόληση, Ο Ρόλος του Ειδικού Παιδαγωγού και του Λογοθεραπευτή, Το Εξατομικευμένο Πρόγραμμα και η Διαχείριση του Χρόνου.

5. Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες στην Ανάγνωση

Ορισμός των Ειδικών Μαθησιακών Δυσκολιών στην Ανάγνωση, Τύποι Μαθητών με Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες στην Ανάγνωση, Νέα Ερευνητικά Δεδομένα, Έγκαιρη Παρέμβαση, Σχεδιασμός Διδακτικών Παρεμβάσεων, Η Φύση της Ανάγνωσης, Παράγοντες που Επηρεάζουν την Αναγνωστική Κατανόηση.

6. Μαθησιακές Δυσκολίες και Μαθηματικά

Ορισμός και Γενικά Χαρακτηριστικά της Δυσαριθμησίας ανά Ηλικιακή Ομάδα, Δυσλεξία και Δυσαριθμησία, Τεχνικές Παρέμβασης στη Διδασκαλία των Μαθηματικών και στην Επίλυση Προβλημάτων, Σχεδιασμός Προγράμματος Παρέμβασης, Οδηγίες για τη Μελέτη των Μαθηματικών στο Σπίτι.

7. Συσχέτιση Μαθησιακών Δυσκολιών και Νοητικής Ικανότητας

Νοημοσύνη: Ορισμός, Μέτρηση (Δείκτης Νοημοσύνης) Είδη Νοημοσύνης, Μάθηση: Ορισμός και Είδη, Συσχέτιση Νοημοσύνης και Μάθησης, Παράγοντες που Επηρεάζουν τη Σχολική Μάθηση, Δυσκολίες στη Μάθηση, Νοητική Υστέρηση και Εκπαίδευση, Ο Ρόλος των Κινήτρων και της Εμπειρίας στη Μάθηση, Η Σχολική Ατμόσφαιρα.

8. Προβλήματα συμπεριφοράς παιδιών με Μαθησιακές Δυσκολίες

Περιγραφική Αναφορά στον Ορισμό και στις Κατηγορίες των Μαθησιακών Δυσκολιών, Συνωδά Προβλήματα Παιδιών με Μαθησιακές Δυσκολίες: Επιθετικότητα, Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής, Υπερκινητικότητα, Διαταραχές στο Λόγο, Συναισθηματικές Διαταραχές, Στρατηγικές Παρέμβασης, Συμβουλευτική Οικογένειας.

9. Η Διεπιστημονική Συνεργασία στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση

Πλεονεκτήματα της Διεπιστημονικής Συνεργασίας στην ΕΑΕ, Η Διεπιστημονική Ομάδα: Ρόλοι και Πλαίσια Συνεργασίας, Στόχοι της Διεπιστημονικής Συνεργασίας, Γονεϊκή Εμπλοκή: Συνεργασία Γονέων και Ειδικών, Ο Συμβουλευτικός Ρόλος του Εκπαιδευτικού, Τεχνικές Συμβουλευτικής και Υποστήριξης Μαθητή και Οικογένειας.

10. Η Ειδική Αγωγή στην Προσχολική Εκπαίδευση

Νομοθεσία, Δομές, Διεπιστημονικά Προγράμματα, Αρχές και Στόχοι της ΕΑΕ στο Σχολείο, Παιδαγωγική της Ένταξη, Μετάβαση, Διαφοροποιημένες Προσεγγίσεις στο Πρόγραμμα της Προσχολικής, η Συνεργατική Μάθηση και ο Ρόλος του Εκπαιδευτικού, Λειτουργική Επικοινωνία, Πρώιμη Παρέμβαση και Σταθμισμένα Τεστ.  

11. Η Ειδική Αγωγή & Εκπαίδευση στο Σύγχρονο Σχολείο

Ψυχική Υγεία και Ψυχοπαθολογία, Φυσιολογικό-Παθολογικό, Εισαγωγή στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση: Θεωρητικό Πλαίσιο και Δομές, Νομοθετικό Πλαίσιο, ΑΠΣ και ΔΕΠΣ Ειδικής Αγωγής, Διεπιστημονική Συνεργασία, Διαφοροποιημένη Διδασκαλία, Παιδαγωγική της Ένταξης, Περιγραφική Αναφορά σε Όλου τους Τομείς της ΕΑΕ.

12. Διάχυτες Αναπτυξιακές Διαταραχές - Αυτισμός

Η Ανάλυση της Τριάδας των Διαταραχών, Αυτισμός: Γνωστικές και Ερμηνευτικές Προσεγγίσεις, Οι Αιτίες του Αυτισμού, Κλινική Εικόνα και Παρέμβαση, Αναλυτικά Προγράμματα Εκπαίδευσης Παιδιών με Αυτισμό, Συμβουλευτική και Στήριξη Οικογένειας, Συνωδά Προβλήματα Υγείας &Συμπεριφοράς στο Φάσμα του Αυτισμού.

13. Asperger: Το σύνδρομο του μικρού σοφού

Σύνδρομο Asperger και Υψηλής Λειτουργικότητας Αυτισμός, Κύρια Γνωρίσματα Asperger, Διαγνωστικά Κριτήρια, Προτεινόμενες Παρεμβάσεις, Εξατομικευμένο Πρόγραμμα Εκπαίδευσης και Ανάπτυξης Κοινωνικών Δραστηριοτήτων, Ο Ρόλος του Παιχνιδιού στο Φάσμα του Αυτισμού, Στήριξη και Συμβουλευτική Οικογένειας.

14. Παιχνίδι και Αυτισμός

Περιγραφική Αναφορά στις Διαταραχές στο Φάσμα του Αυτισμού, Τυπική Κλινική Εικόνα του Αυτισμού, Το «Αυτιστικό Παιχνίδι», Ο Ρόλος του Παιχνιδιού στον Αυτισμό, Σχεδιασμό Παιχνιδιών & Στόχοι Μέσα από τα Παιχνίδια, Οι Μορφές του Παιχνιδιού & η Συμβολή τους στην Εκπαίδευση και την Ανάπτυξη της Προσωπικότητας.

15. Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής-Υπερκινητικότητα (ΔΕΠ-Υ)

Ορισμός και Νεώτερες Επιστημονικές Απόψεις για τη ΔΕΠ-Υ, Ποια Είναι τα Συμπτώματα & Πότε Γίνεται Αντιληπτή για Πρώτη Φορά, Τι Μοιάζει με ΔΕΠ-Υ & δεν Είναι ΔΕΠ-Υ, Τα Επακόλουθα της ΔΕΠ-Υ (Κοινωνικοσυναισθηματικές Συνέπειες) & η Αντιμετώπισή τους, Κατευθύνσεις για τους Εκπαιδευτικούς και τους Γονείς.


16. Η Εκπαίδευση των Χαρισματικών Παιδιών

Ορισμοί Ευφυΐας, Κατηγορίες Ευφυών Μαθητών, Γενικά Χαρακτηριστικά & Τρόποι Εκδήλωσης στην Τάξη, Τεχνικές Στήριξης & Προσαρμογή των Διδακτικών Στόχων, Διαφοροποιημένο Αναλυτικό Πρόγραμμα, Η Χαρισματικότητα & η Συμβολή της στην Κοινωνική Εξέλιξη.

17. Νοητική Υστέρηση και Σύνδρομο Down

Νοητική Υστέρηση: Αίτια, Ταξινόμηση, Χαρακτηριστικά Συχνότητα, Η Εκπαίδευση και Επαγγελματική Αποκατάσταση Παιδιών με Νοητική Υστέρηση και Down, Το Σύνδρομο Down: τι το Προκαλεί, Συχνότητα & Χαρακτηριστικά.

18. Εργοθεραπεία και Θεραπευτική Παρέμβαση σε Παιδιά

Το Έργο του Εργοθεραπευτή, Πως Γίνεται μια Εργοθεραπευτική Αξιολόγηση, Η Παιδιατρική Εργοθεραπεία, Ποια Είναι τα Στάδια της Φυσιολογικής Ανάπτυξης Ενός Παιδιού, Η Εργοθεραπεία ως Παιχνίδι, Η Συμμετοχή του Εργοθεραπευτή στην Διεπιστημονική Επιτροπή των Κέντρων Ειδικής Αγωγής και ο Ρόλος του, Παιγνιοθεραπεία.

19. Επιθετικότητα Βία και Εκφοβισμός στο Σχολείο

Τρόποι Εκδήλωσης της Επιθετικής Συμπεριφοράς, Μίμηση Προτύπων, Εκφοβισμός και Θυματοποίηση, Μορφές Βίας και Εκφοβισμού στο Σχολείο και η αντιμετώπισή τους, Επιθετικότητα και Σχολική Αποτυχία, Η Επιθετικότητα στην Οικογένεια και στις Παρέες των Παιδιών, Επιθετικές Συμπεριφορές και Χρήση των Νέων Τεχνολογιών.

20. Η Διαχείριση της Απώλειας στα Παιδιά (Ασθένεια, Διαζύγιο, Πένθος)

Η Αντίληψη του Θανάτου & της Ασθένειας στα Παιδιά, Πως Πρέπει να Αντιμετωπίζεται Ένα Παιδί που Είναι Άρρωστο, Το Πένθος & τα Στάδιά του, Πότε & Πως Μιλάμε στα Παιδιά για το Θάνατο, Η Διαχείριση του Διαζυγίου και οι Στρατηγικές (Συμβουλευτική) για την Ομαλή Μετάβαση των Παιδιών στη Νέα Οικογενειακή Κατάσταση.

21. Παιδί και Διαζύγιο

Η Οικογένεια και ο Ρόλος της στην Ανάπτυξη του Παιδιού, Τα Στάδια του Διαζυγίου, Ψυχολογικό και Νομικό Διαζύγιο, Οι Αιτίες και οι Επιπτώσεις του Διαζυγίου σε Γονείς, Παιδιά και Εφήβους, Συμβουλευτική για την Ομαλή Μετάβαση και Προσαρμογή των Παιδιών στη Νέα Οικογενειακή Κατάσταση, Οι Μονογονεϊκές Οικογένειες.


22. Κακοποίηση Παραμέληση Ανηλίκων

Η Ενδοοικογενειακή Βία στο Σύγχρονο Κοινωνικό Πλαίσιο, Έννοια και Μορφές Κακοποίησης-Παραμέλησης Ανηλίκων, Σωματική, Συναισθηματική, Σεξουαλική Κακοποίηση, Γονεϊκή Ικανότητα και Γονείς «Υψηλού Κινδύνου», Θεραπευτική Παρέμβαση και Συμβουλευτική Υποστήριξη στην Οικογένεια και το Παιδί.

23. Παιδιά, Έφηβοι και Διαδίκτυο

Καινοφανή Χαρακτηριστικά του Διαδικτύου, Διαδίκτυο και Παιδιά, Γονεϊκή Προστασία, Κίνδυνοι και Ευκαιρίες από τη Χρήση του Διαδικτύου, Κυβερνοεθισμός και Κυβερνοεκφοβισμός, Ο Ρόλος των Social Media στην Κοινωνικοποίηση και Επικοινωνία των Εφήβων.

24. Η Ζήλια και ο Ανταγωνισμός Ανάμεσα στα Παιδιά

Οι Κυριότερες Αιτίες της Ζήλιας Ανάμεσα στα Αδέλφια, Τρόποι Εκδήλωσης της Ζήλιας, Ο Ανταγωνισμός Ανάμεσα στα Παιδιά, Αντιμετώπιση της Ζήλιας στο Οικογενειακό και Σχολικό Περιβάλλον, Συμβουλευτική για Εκπαιδευτικούς και Όσους Ασχολούνται με τη Φύλαξη και Ανατροφή Παιδιών, Ενίσχυση Θετικών Κινήτρων.


25. Παιδική Σεξουαλικότητα

Σεξουαλική Ανάπτυξη και Συμπεριφορά στην Παιδική Ηλικία, Τα Κύρια Γνωρίσματα της Ανθρώπινης Σεξουαλικότητας, Βιολογικό Και Κοινωνικό Φύλο, Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση: Σκοπός και Στόχοι, Προστασία από τη Σεξουαλική Παρενόχληση, Σεξουαλική Κακοποίηση Ανηλίκων: Θεραπευτική Παρέμβαση και Υποστήριξη.

26. Το Υιοθετημένο Παιδί

Υιοθεσία και Αναδοχή, Τα Κίνητρα της Υιοθεσίας, Οι Φόβοι των Θετών Γονιών, Οι Μονογονεϊκές Οικογένειες, Πως και Πότε Μιλάμε στο Παιδί για την Υιοθεσία του, Συμβουλευτική για το Χειρισμό του Κοινωνικού Περιβάλλοντος, Μεικτές Οικογένειες: Παρέμβαση για την Ομαλή Λειτουργία και Καθορισμός των Ορίων.

27. Φόβοι και φοβίες στην παιδική ηλικία

Παιδικοί Φόβοι: Πως Δημιουργούνται και τι Φοβούνται τα Παιδιά, Ποιες οι Διαφορές Ανάμεσα στους Φόβους και στις Φοβίες, Σχολική Φοβία, Πως Βοηθάμε το Παιδί να Ξεπεράσει τους Φόβους του, Οι Φοβίες ως Έκφραση του Παιδικού Άγχους ή και Άλλων Ψυχολογικών Προβλημάτων.

28. Προβλήματα συμπεριφοράς παιδιών και εφήβων

Ορισμός της Συμπεριφοράς, Πότε μια Συμπεριφορά Χαρακτηρίζεται «Προβληματική», Διαχείριση Βίας και Συγκρούσεων Ανάμεσα στους Μαθητές, Πολιτισμικές Διαφορές και Κοινωνικές Ανισότητες, Ζητήματα Παραβατικότητας, Συμβουλευτική Παρέμβαση στο Σχολικό & Οικογενειακό Περιβάλλον.

29. Δικαιώματα και υποχρεώσεις: Πως θέτουμε όρια στα παιδιά

Τι Είναι τα Όρια, Ποιος ο Ρόλος τους, Ποιος Ορίζει τα Όρια και Ποιος τα Εφαρμόζει, Στρατηγικές για το Σχεδιασμό και την Υποβολή Ορίων στα Παιδιά, Ο Χρυσός Κανόνας των Σταθερών Ορίων, Οι Ποινές και οι Αμοιβές ως μέσο Διαπαιδαγώγισης, Σχολικό Περιβάλλον: από την Πειθαρχία στα όρια και τη Συνεργασία.

30. Παραβατικότητα στην παιδική και εφηβική ηλικία

Απόπειρα Οριοθέτησης της Παιδικής και Νεανικής Παραβατικότητας, Το Παιδί που Λέει Ψέματα, Μικροκλοπές στην Παιδική Ηλικία, Ζητήματα Διαγωγής και Συμπεριφοράς, Προβλήματα Παραβατικότητας στην Εφηβεία: Κλοπές, Χρήση Απαγορευμένων Ουσιών, Εκφοβισμός, Συμμετοχή σε Συμμορίες, Παρενόχληση Μέσω Διαδικτύου.

31. Συναισθηματική Νοημοσύνη

Τα Είδη της Νοημοσύνης, Ο Ορισμός της Συναισθηματικής Νοημοσύνης, Ο Ρόλος της Συναισθηματικής Νοημοσύνης στην Προσωπική και Επαγγελματική Ανάπτυξη των Ανθρώπων, Μαθαίνεται η Συναισθηματική Νοημοσύνη; Η Επίδραση της Συναισθηματικής Νοημοσύνης στην Ψυχική Υγεία και τις Κοινωνικές Σχέσεις.

32. Ομάδες γονέων στο σχολείο: Στρατηγικές οργάνωσης και αποτελεσματικής λειτουργίας

Συνεργασία Σχολείου και Οικογένειας: Στρατηγικές για την Ανάπτυξη μιας Εποικοδομητικής Σχέσης, Οι Σύγχρονες Μορφές των Σχολών Γονέων, Η Λειτουργία της Ομάδας, Ο Σκοπός και οι Στόχοι, Ο Ρόλος του Συντονιστή, Η Ιδιαιτερότητα των Ομάδων Γονέων στα Σχολεία Ειδικής Αγωγής, Ο Εκπαιδευτικός σε Ρόλο Συμβούλου.

33. Η Ψυχική Υγεία στη σύγχρονη κοινωνία

Ο Ορισμός και τα Κριτήρια της Ψυχικής Υγείας, Σύγχρονες Θεωρίες για την Ψυχική Νόσο, Πολιτικές και Δομές για την Ψυχική Υγεία, Κοινωνική και Κοινοτική Ψυχιατρική, Η Πρόληψη των Ψυχικών Διαταραχών και οι Αρχές της Αποκατάστασης, Η Έννοια και το Πλαίσιο της Ποιότητας Ζωής: Ευτυχία, Ικανοποίηση, Ευεξία.

34. Ψυχοπαθολογία παιδιών και εφήβων

Οι Ψυχικές Διαταραχές και η Αντιμετώπισή τους, Η Επιστήμη της Ψυχοπαθολογίας, Η Έννοια της Συννοσηρότητας στην Ψυχοπαθολογία, Το DMS, Διαπροσωπικές Σχέσεις και Ψυχοπαθολογία.

35. Αντιμετωπίζοντας την κατάθλιψη

Ψυχοπαθολογία Ενηλίκων και Διαταραχές της Διάθεσης, Η κλινική Εικόνα και τα Διαγνωστικά Κριτήρια της Κατάθλιψης, Τα Αίτια της Κατάθλιψης, Αντιμετώπιση της Καταθλιπτικής Διαταραχής, Κλινικά Περιστατικά και Συμβουλευτική Αντιμετώπιση, Η Κατάθλιψη ως Αποτέλεσμα Κοινωνικών και Οικονομικών Αλλαγών

36. Κρίσεις πανικού και αγοραφοβία

Μορφές Παθολογικής Συμπεριφοράς: Οι Νευρώσεις, Αγχώδης Νεύρωση, Οι Διαταραχές Πανικού, Η Αγοραφοβία τα Συμπτώματα και η Αντιμετώπιση, Κλινικά Περιστατικά και Τεχνικές Κατευνασμού των Επεισοδίων.

37. Συμβουλευτική διατροφικών διαταραχών

Διατροφικές Διαταραχές: Συμπτώματα και Διάγνωση, Νευρική Ανορεξία, Νευρική Βουλιμία, Εφηβεία και Διατροφικές Διαταραχές, Ο Ρόλος της Οικογένειας στις Διατροφικές Διαταραχές, Εικόνα Σώματος, Χρήση Ουσιών και Διατροφικές Διαταραχές, Ο Ρόλος των ΜΜΕ στις Διατροφικές Διαταραχές, Αντιμετώπιση και Θεραπεία.

38. Διδακτική Μεθοδολογία

Βασικές Αρχές της Παιδαγωγικής Επιστήμης, Αγωγή και Εκπαίδευση, Μάθηση και Διδασκαλία, Σκοποί και Στόχοι της Διδασκαλίας, Θεωρίες Μάθησης, Διδακτική Μεθοδολογία και Αναλυτικά Προγράμματα, Διαθεματική Προσέγγιση της Διδασκαλίας, Εποπτικά Μέσα και Ο Ρόλος των Νέων Τεχνολογιών, Αξιολόγηση Διδασκαλίας.

39. Μέθοδος Project στην Προσχολική Εκπαίδευση

Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών για την Προσχολική Εκπαίδευση, Διαθεματικότητα και Ανάπτυξη Προγραμμάτων Σπουδών, Μέθοδος project και Θεματικές Προσεγγίσεις στην Προσχολική Εκπαίδευση: Κοινά Στοιχεία και Διαφορές, Εννοιολογική Οριοθέτηση της Μεθόδου Project και Παραδείγματα Διδακτικών Προσεγγίσεων.

40. Ομαδοσυνεργατική Διδασκαλία και Μάθηση

Οι Αρχές και οι Στόχοι των Νέων Προγραμμάτων Σπουδών στην Εκπαίδευση, Τα Χαρακτηριστικά και οι Επιδιώξεις του Νέου Σχολείου, Ο Ρόλος της Ομάδας στη Μάθηση, Ομαδοσυνεργατική Διδασκαλία και Μάθηση: Θεωρητικό Πλαίσιο και Εφαρμογές Διδασκαλίας για όλες τις Εκπαιδευτικές Βαθμίδες.

41. Τα σχέδια εργασίας στο νέο σχολείο

Οι Αρχές και οι Στόχοι των Σχεδίων Εργασίας στο Σχολείο, Ο Ρόλος του Εκπαιδευτικού, Δουλεύοντας με τα Σχέδια Εργασίας: Η Επιλογή του Θέματος, Η Πορεία, Οι Φάσεις, Τα Υλικά και η Αξιολόγηση, Εφαρμογές Διδασκαλίας.

42. Η αξιολόγηση στην εκπαίδευση

Σκοποί και Στόχοι της Αξιολόγησης στο Σχολείο, Αξιολόγηση Εκπαιδευτικού, Εκπαιδευτικού Έργου και Μαθητή, Αξιολόγηση και Μάθηση, Αξιολόγηση και Εκπαιδευτική Διοίκηση, Σύνδεση Μαθησιακών Στόχων και Αξιολόγησης, Ο Σχεδιασμός του portfolio των Μαθητών.

43. Το παιχνίδι και ο ρόλος του στην ανάπτυξη του παιδιού

Βασικές Αρχές Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας, Ψυχοκινητική Ανάπτυξη του Παιδιού, Η Αξία του Παιχνιδιού για το Παιδί, Κατηγορίες και Τύποι Παιχνιδιού, Η Συμβολή του Παιχνιδιού στη Συναισθηματική Ανάπτυξη και Ψυχική Υγεία του Παιδιού, Παιχνίδι και Μάθηση: Έννοιες Αλληλοσυμπληρούμενες, Παιγνιοθεραπεία.

44. Μεθοδολογία Επιστημονικής Εργασίας

Σχεδιασμός Επιστημονικής Έρευνας και Μεθοδολογία Συγγραφής Εργασίας: Διατύπωση Θέματος, Ανασκόπηση Βιβλιογραφίας, Διατύπωση Ερωτημάτων, Ποιοτική και Ποσοτική Έρευνα, Συμπεράσματα, Συγγραφή της Εργασίας, Παρουσίαση, Πηγές, Παραπομπές και Συστήματα Λογοκλοπής.


44. Η Τέχνη στην Εκπαίδευση

Ο Ρόλος της Τέχνης στην Εκπαιδευτική Διαδικασία, Θέατρο, Θεατρικό Παιχνίδι, Μουσική, Χορός, Εικαστική Δημιουργία και Έκφραση, Μουσειακή Αγωγή, Εφαρμογές της Τέχνης στην Εκπαιδευτική Πράξη: Ένα Πρόγραμμα Μουσειακής Αγωγής για την Πρωτοβάθμια και μια Πρόταση για Θεατρικό Παιχνίδι στη Δευτεροβάθμια.

45. Εικαστική Δημιουργία και Έκφραση για Μικρά Παιδιά

Ο Ρόλος της Εικαστικής Δημιουργίας στην Αισθητική Ανάπτυξη και Μάθηση των Μικρών Παιδιών, Τεχνικές Εικαστικής Δημιουργίας: Οι Τρόποι και τα Υλικά, Παραδείγματα Εφαρμογών: Κατασκευές με Χαρτί, Τρισδιάστατες Δημιουργίες, Decoupage, Κολάζ, Χρηστικά Αντικείμενα από Υλικά Ανακύκλωσης.

46. Μουσειακή Αγωγή-Μάθηση στο Μουσείο: (1) Ένα Πρόγραμμα Με Θεματικό Άξονα Το Σιτάρι & Το Ψωμί

Βασικά Στοιχεία Σχεδιασμού Ενός Μουσειακού Προγράμματος, Διαθεματική Ανάπτυξη του Προγράμματος «Σιτάρι-Ψωμί»: Ενημερωτικό Υλικό, Μυθολογία, Λαογραφία, Μουσική, Λογοτεχνία, Ζωγραφική, Οπτικοακουστικό Υλικό (Έργα Τέχνης, Φύλλα Εργασίας, Video).

47. Μουσειακή Αγωγή-Μάθηση στο Μουσείο (2) Ένα Πρόγραμμα Με Θεματικό Άξονα Τις Εποχές

Βασικά Στοιχεία Σχεδιασμού Ενός Μουσειακού Προγράμματος, Διαθεματική Ανάπτυξη του Προγράμματος «Εποχές»: Ενημερωτικό Υλικό, Μυθολογία, Λαογραφία, Μουσική, Λογοτεχνία, Ζωγραφική, Οπτικοακουστικό Υλικό (Έργα Τέχνης, Φύλλα Εργασίας, Video).

48. Μουσειακή Αγωγή-Μάθηση στο Μουσείο (3) Ένα Πρόγραμμα Με Θεματικό Άξονα Τη Φύση

Βασικά Στοιχεία Σχεδιασμού Ενός Μουσειακού Προγράμματος, Διαθεματική Ανάπτυξη του Προγράμματος «Φύση-Δέντρα, Φυτά, Λουλούδια, Ζώα, Οικοσυστήματα»: Ενημερωτικό Υλικό, Μυθολογία, Λαογραφία, Μουσική, Λογοτεχνία, Ζωγραφική, Οπτικοακουστικό Υλικό (Έργα Τέχνης, Φύλλα Εργασίας, Video).

49. Μουσειακή Αγωγή-Μάθηση στο Μουσείο (4) Ένα Πρόγραμμα Με Θεματικό Άξονα Τη Θάλασσα

Βασικά Στοιχεία Σχεδιασμού Ενός Μουσειακού Προγράμματος, Διαθεματική Ανάπτυξη του Προγράμματος «Θάλασσα»: Ενημερωτικό Υλικό, Μυθολογία, Λαογραφία, Μουσική, Λογοτεχνία, Ζωγραφική, Οπτικοακουστικό Υλικό (Έργα Τέχνης, Φύλλα Εργασίας, Video).

50. Μουσειακή Αγωγή-Μάθηση στο Μουσείο (5) Ένα Πρόγραμμα Με Θεματικό Άξονα Τη Μυθολογία

Βασικά Στοιχεία Σχεδιασμού Ενός Μουσειακού Προγράμματος, Διαθεματική Ανάπτυξη του Προγράμματος «Ελληνική Μυθολογία: Θεοί και Ήρωες»: Ενημερωτικό Υλικό, Μυθολογία, Λαογραφία, Μουσική, Λογοτεχνία, Ζωγραφική, Οπτικοακουστικό Υλικό (Έργα Τέχνης, Φύλλα Εργασίας, Video).

51. Μουσειακή Αγωγή-Μάθηση στο Μουσείο (6) Ένα Πρόγραμμα Με Θεματικό Άξονα Την Οικογένεια

Βασικά Στοιχεία Σχεδιασμού Ενός Μουσειακού Προγράμματος, Διαθεματική Ανάπτυξη του Προγράμματος «Η Οικογένεια στην Τέχνη και τη Λαογραφία» Ενημερωτικό Υλικό, Μυθολογία, Λαογραφία, Μουσική, Λογοτεχνία, Ζωγραφική, Οπτικοακουστικό Υλικό (Έργα Τέχνης, Φύλλα Εργασίας, Video).

52. Μουσειακή Αγωγή-Μάθηση στο Μουσείο (7) Ένα Πρόγραμμα Με Θεματικό Άξονα Την Ελιά και το Λάδι

Βασικά Στοιχεία Σχεδιασμού Ενός Μουσειακού Προγράμματος, Διαθεματική Ανάπτυξη του Προγράμματος «Ελιά και Λάδι: Οι Θησαυροί της Μεσογείου»: Ενημερωτικό Υλικό, Μυθολογία, Λαογραφία, Μουσική, Λογοτεχνία, Ζωγραφική, Οπτικοακουστικό Υλικό (Έργα Τέχνης, Φύλλα Εργασίας, Video).


53. Μουσειακή Αγωγή-Μάθηση στο Μουσείο (8) Ένα Πρόγραμμα Με Θεματικό Άξονα Τον Ήλιο

Βασικά Στοιχεία Σχεδιασμού Ενός Μουσειακού Προγράμματος, Διαθεματική Ανάπτυξη του Προγράμματος «Ήλιος και Σελήνη: Οι Θεοί του Σύμπαντος»: Ενημερωτικό Υλικό, Μυθολογία, Λαογραφία, Μουσική, Λογοτεχνία, Ζωγραφική, Οπτικοακουστικό Υλικό (Έργα Τέχνης, Φύλλα Εργασίας, Video).

54. Μουσειακή Αγωγή-Μάθηση στο Μουσείο (9) Ένα Πρόγραμμα Με Θεματικό Άξονα Τα Χριστούγεννα

Διαθεματική Ανάπτυξη του Προγράμματος «Χριστούγεννα-Πρωτοχρονιά»: Ενημερωτικό Υλικό, Λαογραφία, Μουσική, Λογοτεχνία, Εικαστικά   Οπτικοακουστικό Υλικό (Έργα Τέχνης, Φύλλα Εργασίας, Video).

55. Οργάνωση και Διοίκηση Νηπιαγωγείου: Οδηγός για Διευθυντές και Προϊσταμένους

Οργάνωση και Λειτουργία των Ελληνικών Δημοσίων Νηπιαγωγείων, Οργανόγραμμα Ενεργειών Προϊσταμένου-ης, Σχολικές Επιτροπές, Καθηκοντολόγιο, Εγγραφές Νηπίων, Αρχείο, Φάκελος με Όλα τα Έντυπα και Οδηγίες για τη Συμπλήρωση τους, Παράδοση και Ανάληψη Καθηκόντων, Άδειες και Εκπαιδευτικές Επισκέψεις.

56. Οργάνωση και Διοίκηση Κέντρων Ειδικής Αγωγής

Βασικές Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων, Νομοθεσία και Άδεια Λειτουργίας για τα Κέντρα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα, Η Οργάνωση του Χώρου: Κτιριακές Υποδομές, Εξοπλισμός, Εκπαιδευτικό και Θεραπευτικό Υλικό, Η Διεπιστημονική Ομάδα: Επιλογή και Συντονισμός του Θεραπευτών, Αξιολόγηση Λειτουργίας Κέντρου.

57. Εκπαίδευση Ενηλίκων και Επαγγελματική Ανάπτυξη

Εννοιολογικό Πλαίσιο της Δια Βίου Μάθησης και της Εκπαίδευσης Ενηλίκων, Ο Ρόλος της Εκπαίδευσης Ενηλίκων στην Ανάπτυξη Προσωπικών Ικανοτήτων και Επαγγελματικών Δεξιοτήτων, Δια Βίου Μάθηση και Κινητικότητα στην Αγορά Εργασίας, Ευρωπαϊκές Πολιτικές για τη Δια Βίου Μάθηση και την Αύξηση της Απασχόλησης.

58. Ανάπτυξη Προσωπικών Ικανοτήτων

Συμπεριφορά και Μάθηση, Πως Μαθαίνουν οι Ενήλικες, Η Φύση και Ο Ρόλος της Συναισθηματικής Νοημοσύνης, Λεκτική και μη Λεκτική Επικοινωνία, Η Δύναμη της Σκέψης, Η Αυτοπεποίθηση, Προσωπικές Ικανότητες και Επαγγελματικές Δεξιότητες, το Δίπτυχο της Εξέλιξης.

59. Διαχείριση Χρόνου

Η Αρχή του Pareto, Η Σημασία του Καθορισμού Στόχων, Διαχείριση Χρόνου και Προσωπική Αποτελεσματικότητα, Πως η Σωστή Διαχείριση του Χρόνου Μπορεί να Συμβάλει στην Μείωση του Εργασιακού Άγχους, Ανάθεση Εργασιών και Αποτελεσματική Διεκπεραίωσή τους.

60. Το Αλφαβητάρι της Διοίκησης

Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων: Σύγχρονες Θεωρίες και Απόψεις, Ο Ρόλος του Manager στη Νεώτερη Μορφή των Επιχειρήσεων, Εναλλακτικές Μορφές Οργάνωσης και Διοίκησης μιας Επιχείρησης, Οργανόγραμμα, Προσωπικό, Επικοινωνία, Πωλήσεις, Οικονομική Οργάνωση, Νέες Τεχνολογίες και Διαδίκτυο.

61. Το Αλφαβητάρι του Μάρκετινγκ

Τι είναι Το Μάρκετινγκ και ποιος ο ρόλος του σε μια Επιχείρηση, Μάρκετινγκ και Επικοινωνία, Που Σταματάει το Μάρκετινγκ και που Αρχίζει η Πώληση, Social Media Marketing, Ανάπτυξη και Παρουσίαση Ενός Σχεδίου Μάρκετινγκ.

62. Μάρκετινγκ Υπηρεσιών

Ποιες Είναι οι Ιδιαιτερότητες του Μάρκετινγκ Υπηρεσιών, Μάρκετινγκ και Πωλήσεις Υπηρεσιών, Ο καθοριστικός Ρόλος των Ανθρώπων στις Πωλήσεις Υπηρεσιών, Υπηρεσίες και Πωλήσεις Μέσω Διαδικτύου, Ανάπτυξη και Παρουσίαση Ενός Σχεδίου Μάρκετινγκ για Εταιρεία Παροχής Υπηρεσιών.

63. Διοίκηση Ανθρωπίνου Δυναμικού σε Περιόδους Κρίσης

Η Έννοια των Ανθρωπίνων Πόρων, Η Ανάπτυξη του Ανθρώπινου Δυναμικού στις Σύγχρονες Επιχειρήσεις, Η Εκπαίδευση του Προσωπικού, Εναλλαγή Υπαλλήλων, Οι Ιδιαιτερότητες που Δημιουργεί η Οικονομική Κρίση στη Διαχείριση και Ανάπτυξη του Ανθρώπινου Δυναμικού στις Επιχειρήσεις.

64. Διαχείριση Κρίσεων στο Εργασιακό Περιβάλλον

Τι Ορίζουμε ως Κρίση σε μια Επιχείρηση, Εσωτερικές και Εξωτερικές Κρίσεις, Ο Υπολογισμός του Κινδύνου, Η Ανταγωνιστικότητα ως Παράγοντας Δημιουργίας Κρίσης.

65. Το Επιχειρηματικό Σχέδιο (Business Plan)

Έννοια, Σκοπός και Στόχοι του Επιχειρηματικού Σχεδίου, Ο Ρόλος και η Συμβολή του Επιχειρηματικού Σχεδίου στην Ανάπτυξη της Επιχείρησης, Η Δομή και το Περιεχόμενο του Επιχειρηματικού Σχεδίου, Φόρμα Σύνταξης BP.

66. Σύγχρονη Επιχείρηση και Διαδίκτυο

Πως Μεγαλώνει το Κοινό και οι Πελάτες μιας Επιχείρησης Μέσω Διαδικτύου, Οι Αρχές και οι Κανόνες για τις Πωλήσεις Προϊόντων και Υπηρεσιών Μέσω Διαδικτύου (εξ αποστάσεως πώληση), Η Συμβολή των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης, Ηλεκτρονικό Εμπόριο και Οικονομική Κρίση.

67. Ηγεσία και Σύγχρονη Επιχείρηση

Ηγεσία και Μάνατζμεντ, Τα Χαρακτηριστικά του Ηγέτη, Οι Νέες Τάσεις στη Διοίκηση Ανθρωπίνου Δυναμικού, Ηγεσία και Διαδοχή στη Διοίκηση Επιχειρήσεων.

68. Ανταγωνιστικό Πλεονέκτημα

Η Έννοια του Ανταγωνιστικού Πλεονεκτήματος και η Σημασία του στην Ανάπτυξη της Επιχείρησης, Πως Δημιουργείται το Ανταγωνιστικό Πλεονέκτημα, Ανταγωνιστικό Πλεονέκτημα και Καινοτομία.

69. Η Εταιρική Κουλτούρα ως Ανταγωνιστικό Πλεονέκτημα

Ορισμός και Περιγραφή της Εταιρικής Κουλτούρας, Πως Δημιουργείται η Εταιρική Κουλτούρα, Παραδείγματα από Μεγάλες Επιχειρήσεις, Εταιρική Κουλτούρα και Ελληνική Επιχειρηματικότητα, Πως οι Μικρομεσαίες Ελληνικές Επιχειρήσεις Μπορούν να Μετατρέψουν σε Ανταγωνιστικό Πλεονέκτημα την Εταιρική Κουλτούρα.

70. Ηλεκτρονικό Εμπόριο

Νέα Οικονομία και Ηλεκτρονικό Εμπόριο, Τι Είναι και τι δεν Είναι Ηλεκτρονικό Εμπόριο, Ηλεκτρονικό Εμπόριο και Σύγχρονες Μορφές Μάρκετινγκ, Οι Απαραίτητες Δομές και η Εκπαίδευση των Ανθρώπων της Επιχείρησης για την Αύξηση των Πωλήσεων Μέσω Διαδικτύου.

71. Δημόσιες Σχέσεις και Επικοινωνία

Ο Ρόλος των Δημοσίων Σχέσεων και της Οργανωμένης Επικοινωνιακής Πολιτικής μιας Εταιρείας στην Ανάπτυξη και την Αύξηση του Πελατολογίου, Νέες Τεχνολογίες και Δημόσιες Σχέσεις, Η Εταιρική Επικοινωνία Μέσα από τα Social Media: Κανόνες και Καλές Πρακτικές.

72. Πωλήσεις Υπηρεσιών

Τα Ιδιαίτερα Χαρακτηριστικά των Πωλήσεων στις Υπηρεσίες, Στρατηγική Διοίκηση και Τεχνικές Πωλήσεων για Εταιρείες Παροχής Υπηρεσιών, Προώθηση και Πώληση Υπηρεσιών Μέσα από το Διαδίκτυο, Ο Πελάτης που Γίνεται Πωλητής.


Πληροφορίες-Εγγραφές: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.     Έντυπο Συμμετοχής

1+1 δώρο έως και 25 Απριλίου 2014.

Στείλετε την αίτηση συμμετοχής έως και 25 Απριλίου 2014 και  παρακολουθήσετε άλλο ένα σεμινάριο της επιλογής σας εντελώς δωρεάν.

Περισσότερες Πληροφορίες: 210-3846930 (Τρίτη Έως Παρασκευή 11:00-19:00)


Είσοδος e-learning

Προγράμματα e-learning 2014

Ακολουθήστε μας ...

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Το ΑΙΕ στα social NetworksΤο ΑΙΕ στα social Networks