Καλώς Ήρθατε στο Ανοικτό ίδρυμα Εκπαίδευσης   Click to listen highlighted text! Καλώς Ήρθατε στο Ανοικτό ίδρυμα Εκπαίδευσης Powered By GSpeech

Πέμπτη, 27 Ιούνιος 2019
 
 

Διδακτική Μεθοδολογία του Μαθήματος των Θρησκευτικών

Στην σύνολη μεταβολή των μέχρι σήμερα δεδομένων του μαθήματος των Θρησκευτικών τόσο στην Α/Βάθμια όσο και στην Β/Βάθμια εκπαίδευση, είναι απαραίτητη η επαναπροσέγγιση των διδακτικών δεδομένων. Ο διδάσκων πρέπει να προσδιορίσει τις βασικές αρχές διδακτικής του αντικειμένου για δύο λόγους. Πρώτον για να αποδεικνύεται συνεπής προς το εκπαιδευτικό περιβάλλον, και δεύτερον για να μην αποκλίνει από το ουσιαστικό περιεχόμενο του μαθήματος των θρησκευτικών, πυρήνας του οποίου παραμένει η Ορθόδοξη Θεολογία.

Προς την κατεύθυνση αυτή είναι απαραίτητος ο επαναπροσδιορισμός των διδακτικών μεθόδων σε νέα σχήματα διδασκαλίας συμβατά προς τις απαιτήσεις της σύγχρονης κοινωνίας. Μάλιστα, με δεδομένο ότι τα παιδιά από σχεδόν προσχολική ηλικία είναι εξοικειωμένα  με τις νέες τεχνολογίες και το διαδίκτυο η παράμετρος εκ νέου προσδιορισμού του τρόπου διδασκαλίας δεν μπορεί να παραμένει στατική. Προς αυτά απαιτείται συναρμογή του διδακτικού αντικειμένου με την λατρευτική πράξη και την επιτόπια διδασκαλία.

 


ΟΔΗΓΟΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ                    ΑΙΤΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

                                                 icono2


Για περισσότερες πληροφορίες & συμμετοχή στις ενημερωτικές συναντήσεις μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας, καθημερινά 11:00-19:00:

  • Για το τμήμα της Αθήνας στο 210.38.46.930 &  
  • Για το τμήμα της Κρήτης στο 2810.24.26.32 &  

logo20150715

Ανοικτό Ίδρυμα Εκπαίδευσης

  • Εγκαταστάσεις Αττικής: Μενεμένης 5 Νέα Ιωνία,  Τ.Κ. 14231  (Η Γραμματεία λειτουργεί καθημερινά 11:00-19:00)
  • Εγκαταστάσεις Κρήτης: Εθν. Αντιστάσεως 71 Ηράκλειο, Τ.Κ. 71306  (Η Γραμματεία λειτουργεί καθημερινά 10:00-18:00)
  • www.anoikto.edu.gr

 

0
0
0
s2smodern

Copyright © 2017 www.anoikto.edu.gr. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Created by Georgakakos George.

Click to listen highlighted text! Powered By GSpeech