Ανάπτυξη Προσωπικών και Επαγγελματικών Δεξιοτήτων
Σεμιναριακός Κύκλος 10 Θεματικών Ενοτήτων
- Διάρκεια Κύκλου: 100 ώρες
- Ασύγχρονη Εκπαίδευση με συνδυασμό πολυμεσικών εφαρμογών:
-
- Βιντεοσκοπημένες διαλέξεις
- Pod Cast
- E-book
- On line αξιολόγηση
- Βιντεοσκοπημένες διαλέξεις
-
- Δίδακτρα: 210€, Άνεργοι-Φοιτητές-Πολύτεκνοι-ΑμΕΑ: 180€. Δίδακτρα για μεμονωμένες ενότητες: 1 ενότητα 50€, 2 ενότητες: 60€
- Παρέχονται: Σημειώσεις - Βιβλιογραφία - Βεβαίωση Παρακολούθησης
- Συγγραφέας Εκπαιδευτικού Υλικού-Επιμορφώτρια: Δρ. Μελίνα Μουρτζιάπη, Καθηγήτρια Παιδαγωγικών, Eκπαιδεύτρια Επαγγελματικής Κατάρτισης, Επαγγελματικός Σύμβουλος, Ψυχοπαιδαγωγός, Assessor - Practitioner Coach και πιστοποιημένη Εκπαιδεύτρια Ενηλίκων.
- Γλώσσα Διδασκαλίας: Ελληνική
Το σεμινάριο αυτό ανταποκρίνεται στην ανάγκη για συνεχή βελτίωση της παραγωγικότητας και της ποιότητας στην εργασία. Ενισχύει με δεξιότητες, τους νέους επιστήμονες και τους νεοεισερχόμενους στην αγορά εργασίας, ώστε να είναι σε θέση να εργαστούν αποτελεσματικά και να συμβάλουν ουσιαστικά στην επίτευξη των στόχων και στην υλοποίηση της στρατηγικής του οργανισμού.
Το σεμινάριο παρέχει γνώσεις και δεξιότητες απαραίτητες σε κάθε σύγχρονο εργαζόμενο που θέλει ξεχωρίσει και να εξελιχθεί επαγγελματικά.
Eιδικότερα, οι συμμετέχοντες θα καταρτιστούν ώστε να:
- απαριθμούν και να αναλύουν τις διαστάσεις της παραγωγικότητας
- χρησιμοποιούν εργαλεία και τεχνικές για να βελτιώσουν την παραγωγικότητα τους
- οργανώσουν σωστά το γραφείο τους καθώς επίσης και το ψηφιακό τους γραφείο με τρόπο που θα υποστηρίξει την αύξηση της παραγωγικότητας τους
- χρησιμοποιήσουν αποτελεσματικές τεχνικές εξυπηρέτησης
- βελτιώσουν την ποιότητα των υπηρεσιών που προσφέρουν μέσω της ποιοτικής ενδοεταιρικής εξυπηρέτησης και της εξυπηρέτησης εξωτερικών συνεργατών και πελατών
- βελτιώσουν την έκφρασή τους σε γραπτό και προφορικό λόγο στο χώρο εργασίας.
- παρουσιάζουν τους τέσσερις τύπους εξυπηρέτησης και να διακρίνουν μεταξύ ποιοτικής και μη ποιοτικής εξυπηρέτησης
- ορίζουν τα κριτήρια της ποιοτικής εξυπηρέτησης κατά την έναρξη, κατά την διάρκεια της συνδιαλλαγής και κατά το κλείσιμο της εξυπηρέτησης
- ορίζουν και να δημιουργούν SMART στόχους
- επεξηγούν πως μπορούν να προτεραιοποιήσουν τις εργασίες τους με βάση το μοντέλο του Eisenhower
- χρησιμοποιούν την ψηφιακή αρχειοθέτηση
- συντάσουν επιχειρηματικές επιστολές και email
Ποιοι Μπορούν να παρακολουθήσουν το Πρόγραμμα
Το πρόγραμμα απευθύνεται σε κάθε εργαζόμενο ή άνεργο που θέλει να αποκτήσει επαγγελματικές δεξιότητες και εργαλεία οργάνωσης και διαχείρισης του γραφείου και του ψηφιακού γραφείου.
Mεθοδολογία
Το πρόγραμμα υλοποιείται εξ ολοκλήρου e-learning, με ασύγχρονη εκπαίδευση, μέσω της εκπαιδευτικής πλατφόρμας του ΑΙΕ και με συνδυασμό πολυμεσικών εφαρμογών.
Περιεχόμενα του Σεμιναριακού Κύκλου
- 1η Θεματική Ενότητα: Αποτελεσματική οργάνωση και διαχείριση γραφείου
- 2η Θεματική Ενότητα: Bασικές αρχές επικοινωνίας στους χώρους εργασίας
- 3η Θεματική Ενότητα: Βελτιώνοντας την γραπτή επικοινωνία στους χώρους εργασίας (Α' Μέρος)
- 4η Θεματική Ενότητα: Βελτιώνοντας την γραπτή επικοινωνία στους χώρους εργασίας (Β' Μέρος)
- 5η Θεματική Ενότητα: Ανάπτυξη δεξιοτήτων συνεργασίας
- 6η Θεματική Ενότητα: Προγραμματισμός και διαχείριση στόχων
- 7η Θεματική Ενότητα: Αποτελεσματική διαχείριση χρόνου
- 8η Θεματική Ενότητα: Ανάπτυξη και ενίσχυση κινήτρων
- 9η Θεματική Ενότητα: Ανάπτυξη Επιχειρηματικής καινοτομίας και Δημιουργικότητας (Α' Μέρος)
- 10η Θεματική Ενότητα: Ανάπτυξη Επιχειρηματικής καινοτομίας και Δημιουργικότητας (Β' Μέρος)
ΑΙΤΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ
Για περισσότερες πληροφορίες & συμμετοχή στις ενημερωτικές συναντήσεις μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας, καθημερινά 10:00-18:00
Τηλεφωνικό Κέντρο: 211.75.06.446
Ανοικτό Ίδρυμα Εκπαίδευσης
- Εγκαταστάσεις Αττικής: Μενεμένης 5 Νέα Ιωνία, Τ.Κ. 14231 (Η Γραμματεία λειτουργεί καθημερινά 10:00-18:00)
- www.anoikto.edu.gr